9.1.07

ΜΙΚΡΟΝΥΧΤΟΓΡΑΦΙΑ 3

άκουσον



Γιώργος Χατζημιχελάκης
Η ΗΠΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ

computer music (2003)

άκουσον (και κρατημοκατάβασον)


192 kbps, 1,5 Mb, διάρκεια μόλις 1'.00"

Το κομμάτι το είχα γράψει παλιά, αλλά το βρήκα να συσχετίζεται με την "Διαμαρτυρία των κατοίκων του Μπίρμιγχαμ" του Κουκουζέλη

8 comments:

Anonymous said...

Φίλτατε Γεράσιμε, η υπερσύνδεση (link) που έχεις τοποθετήσει στο κείμενο "άκουσον (και κρατημοκατάβασον)" οδηγεί στο ποστ του Κουκουζέλη και όχι στο κομμάτι.
Να υποθέσουμε ότι γράφοντας "computer music" υπονοείς πως οι φωνές που ακούγονται είναι σαμπλαρισμένες;
(Η επεξήγηση για όσους δεν είναι οικείοι με τον όρο).
Καλημέρα, τα σέβη μου.

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΠΕΡΕΚΕΤΗΣ said...

Ο δαίμων της HTML και του copy-paste σε συνδυασμό με τη βιασύνη μου, ευθύνονται για την λάθος υπερσύνδεση, την οποία θα προσπαθήσω να επιδιορθώσω. Οι φωνές είναι όντως σαμπλαρισμένες. Δεν υπάρχει τίποτε σε αυτό το κομμάτι "φυσικό". Το ίδιο ισχύει και για το κομμάτι ΜΙΚΡΟΝΥΧΤΟΓΡΑΦΙΑ 4 που θα ακολουθήσει.

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΠΕΡΕΚΕΤΗΣ said...

Αδύνατον να διορθώσω το λάθος μόνος μου διότι είμαι αρχάριος στο άθλημα HTML. Θα χρειαστώ λίγο χρόνο μέχρι να έρθει βοήθεια από Κουκουζέλη.............

Anonymous said...

...είπα να γράψω το πρώτο που μου ρθε στο μυαλό...ούτε ειδικός είμαι(αλλά από ειδικούς φαντάζομαι πως έχετε ήδη γνώμες...)με δυσκολεύει ο τίτλος του, εννοείται, ας πούμε, ότι κάπως έτσι θα διαμαρτυρόντουσαν οι Άγιοι στον παράδεισο? ή οι κάτοικοι ενός νησιού στον Ειρηνικό στο οποίο ναυάγησαν και διαπίστωσαν ότι ζούν σε ένα παράδεισο αλλά κάτι δεν τους αρέσει και κάναν μια ήπια διαμαρτυρία? ή οι καλοκαιρινοί κάτοικοι του κάμπινγκ "παράδεισος"? δεν ειρωνεύομαι, απλά προσπαθώ να κάνω ορατή την δυσκολία μου...νομίζω ότι ο τίτλος αδικεί το μουσικό κομάτι, το οποίο έχει ενδιαφέρον...
τώρα δεν είμαι και Anonymous (ούτε θέλω) ας με πείτε τρείς τελίτσες (μιας και τις χρησιμοποιώ συχνά)...
να είστε καλά σας ευχαριστώ
...

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΠΕΡΕΚΕΤΗΣ said...

Αγαπητέ "...". Σας ευχαριστώ για το σχόλιο. Ανοίγετε ένα τεράστιο θέμα αισθητικής: αν ένας τίτλος δίνει (επιτυχώς ή ανεπιτυχώς) ή οφείλει υποχρεωτικά να δίνει κάποιες πληροφορίες για ένα μουσικό έργο. Προσωπικά πιστεύω ότι ένας τίτλος του τύπου "Στιγμή για ηλεκτρονικό υπολογιστή", ή του τύπου "Μικρονυχτογραφία 3", ή του τύπου "Η ήπια διαμαρτυρία των κατοίκων του Παραδείσου" επιτελούν τον ίδιο στόχο: το κομμάτι το οποίο τιτλοφορούν να έχει έναν ..... τίτλο, ώστε να αναγνωρίζεται. Το παιχνίδι βέβαια που κάθε τίτλος κάνει σε σχέση με το κομμάτι είναι διαφορετικό. Σε κάποιες περιπτώσεις ένας τίτλος μπορεί για κάποιον να μοιάζει παντελώς παράτερος με το μουσικό περιεχόμενο. Για κάποιον άλλον επιτυχής. Σημασία, όμως, εντέλει έχει ο "τίτλος" που δίνει κάποιος ακροατής στο είδος της συγκίνησής του ακούγοντας ένα κομμάτι. Γι αυτόν τον λόγο τα περισσότερα μουσικά έργα οι συνθέτες τα τιτλοφορούν με βάση τη φόρμα πχ Σονάτα Νο 1.
Τα κίνητρά μου στο να δώσω αυτόν τον υπότιτλο στη ΜΙΚΡΟΝΥΧΤΟΓΡΑΦΙΑ 3 ήταν επιφανειακά. Οι σαμπλαρισμένες φωνές μου φάνηκαν αστείες και σκέφτηκα να αστειευτώ.
Είμαι πολύ περίεργος ποιον τίτλο θα επιλέγατε εσείς, αγαπητέ μου "..." γι αυτό το κομματάκι, τώρα που το έχετε ακούσει.
Θα χαρώ πολύ να τα ξαναπούμε.

Anonymous said...

...βλέπετε τι γίνεται τώρα?!...αρχίζουν τα θεωρητικά, η αισθητική, η ιστορία, η σκέψη (λίγο-πολύ η συνομωσία των απωθημένων...)και χάνεται (ή έστω έρχεται σε δεύτερη μοίρα η συγκίνηση)...μάλλον θα είμαι πρόχειρος, κοινότυπος και εξίσου επιφανειακός...να πούμε "νυχτερινή ιχνηλασία στο χωλ"?...ίσως και προσβλητικός...λυπάμαι..."νυκτοπερπατήματα"? (το μικρονυκτογραφία παραπέμπει ολίγον σε Μότσαρτ...μάλλον θα το επιθυμείτε...ή όχι?) "ακροβατική υπνοβασία"?...όπως βλέπετε προσπαθώ (μάλλον ανεπιτυχώς) να έρθω στη θέση σας και ούτως ή άλλως δεν είμαι...οπότε καταστρέφω και τη δύναμη του ονόματος...στην παράδοσή μας εξ όσων γνωρίζω, η μουσική τείνει τον λόγο, γιατί υπάρχει λόγος...αλλοιώτικα το λέμε "ταξίμι" απλώς΄, κάνω λάθος? εδώ ψάχνουμε ή έστω κάνω τον κόπο ελλόγου μου (διάλειμα καφέ κάνω βέβαια...να μην ξεχνιέμαι...)να βρώ λόγο που να τείνει τη μουσική...μάλλον δεν μου πέφτει λόγος...παιδί σας είναι, όπως θέλετε το ονομάζεται (εκτός αν εμπιστεύεστε τους ή τον ανάδοχο...ανοίγει άλλο θέμα τώρα...ας το αφήσω) Ο Βερλαίν (θυμάμαι καλά?) λέει (μπορούμε να το πούμε κι εμείς βέβαια-διαγράψτε το όνομα) "η μουσική πάν'απ'όλα...τα υπόλοιπα λογοτεχνία" κι ήδη υποπέφτω στο δεύτερο...

με εκτίμηση

(μάλλον) ...

υγ δεν μπορώ να ακούσω τα υπόλοιπα κομάτια...θα το ήθελα...μάλλον θα απευθυνθώ σε ειδικό...

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΠΕΡΕΚΕΤΗΣ said...

"νυχτερινή ιχνηλασία στο χωλ"

Τον βρίσκω πάρα πολύ ωραίο και ταιριαστό για τίτλο. Ας αφήσουμε για λίγο τις θεωρητικές προσεγγίσεις....

Τεχνικές πληροφορίες:
Τα προηγούμενα κομμάτια βρίσκονται σε κάποιο δωρεάν χώρο του ιντερνετ που ονομάζεται RAPIDSHARE. Κλικάροντας στο "άκουσον" κάθε καταχώρησης, βγαίνετε στο RAPIDSHARE. Βγάζει ένα πίνακα με διάφορες επιλογές μεταξύ αυτών η κατώτερη δεξιά FREE. Κλικάρετε εκεί και σας βγάζει ένα χρονόμετρο που περιμένεε να "μηδενίσει". Αμέσως μετά σας υποδεικνύει ότι μπορείτε να κατεβάσετε το κομμάτι για να το αποθηκεύσετε στο σκληρό. Αφού το κομμάτι αποθηκευτεί, τότε το ανοίγετε με τον media ή όποιον άλλον player.


Ευχαριστώ αγαπητέ "..."

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΠΕΡΕΚΕΤΗΣ said...

Παρέλειψα στις οδηγίες μια βασική φάση:
Μόλις το χρονόμετρο μηδενίσει, προσέξτε κάτω μια εικόνα με "αλαμπουρνέζικα", γράμματα σπαρμένα εδώ και κει, ανάμεσά τους και κάποια που ξεχωρίζουν λόγω ομοιογένειας στον τύπο και το χρώμα. Αυτά τα γράμματα με την σειρά που εμφανίζονται από αριστερά προς τα δεξια, και με σχολαστικότητα τηρώντας την μορφή τους (πεζά, κεφαλαία, αριθμοί) πρέπει να τα εισάγετε σε ένα υποδεδειγμένο τετραγωνάκι. Είναι κατά κάποιο τρόπο η διαπίστευση, ότι το αίτημα του download το κάνει ένα έμβιο νοήμον όν και όχι μία μηχανή. Αυτές είναι οι απαραίτητες προφυλάξεις που πρέπει να λάβει το RAPIDSHARE για να γλιτώσει από κάποιους που αναθέτουν σε ένα πρόγραμμα να κατεβάσει ολόκληρες βιβλιοθήκες. Προσπαθεί δηλαδή να αποφύγει το traffic, ή το μπλοκάρισμα από αλόγιστα download.